Thursday, October 16, 2008

我老板

每天都是整晚整晚地做梦,一点都没睡好,特别是昨天。我怀疑我都没有NREM睡眠。状态不好的时候就喜欢写博客。而且我这个人老是工作的时间不好好工作,休闲的时间不好好休闲。

今天跟实验室本科生讨论起我老板。原来大家都很怕他。糊涂刚开始的时候也怕得不敢跟他说话。可我却觉得他很好玩。

闲聊之余,我还总结出我从小到大就怕过一个老师/长辈:我爸爸。从小妈妈就叫我天不怕地不怕,就是没教过我别怕我爸。

4 comments:

  1. You wrote three blogs in a single day...Your boss doesn't seem to like talking with me. I also do not know what topic we can talk...He keeps cool.

    Wish he won't read your blog everyday. He definitely will if he knows Chinese....

    ReplyDelete
  2. you seem to be too boring, girl

    ReplyDelete
  3. 怎么这么久不写博客?

    ReplyDelete